dijous, 27 d’octubre del 2011

Acabar de buidar les cames.

Diumenge a les 10:00 comença la duatló de Rosselló per tant avui és l'últim dia que tenia per entrenar. Desprès de la càrrega d'ahir al matí avui volia acabar de buidar les cames fent poc temps a ritme alt per, a part de deixar els dipòsits buits, veure a quin ritme podia córrer i rodar per aguantar tota la duatló.

Al matí he començat amb 15 minuts de running, els 5 primers augmentant cada minut 1 km/h (dels 10 als 14) i els 10 últims a 15 per hora. És un ritme molt exigent per mi i que dubto que conseguís aguantr-lo més de 10 minuts per tant miraré d'anar tot el primer tram a ritme de 13 (de mitjana perquè hi ha moltes pujades i baixades) i els últims 5 o 7 minuts intentaré ficar-me als 15.
Desprès de la cinta tocava la bici d'spinning amb càrregues altes i intentant no baixar de les 80 rpm. La sensació ha estat bona, però he de mirar de no passar de les 185 ppm si tinc intenció d'acabar la duatló.

Per la nit sessió d'spinning, 49 minuts de bici que m'han semblat fluixets, no m'ha representat un esforç massa gran fins als 7 o 8 últims minuts de treball. Crec que això és bò tenint en compte que aquesta sessió a finals del curs passat em feia pujar més de pulsacions.

Ara ja està tot fet, a veure que passarà diumenge.
Per cert a la galeria dels Ermitanyos vaig penjant les fotos que van sortint dels membres del C.C. Seròs.

Salut!

3 comentaris:

  1. Uf!!! 10 minuts a 15 Km/h... Tot un crack, jo avui que feia les puadetes del programa i se ficave a 15, les he passat una mica putes... haurem d'entrenar més cinta per poder millorar velocitat de cara a les pròximes curses!

    ResponElimina
  2. Es qüestió d'agafar el ritme, hi ha vegades que tens la sensació d'anar ofegat i simplement és que has pujat la velocitat o la intensitat i el teu cos encara no s'hi ha acostumat i per tant treballes en dèficit, al cap de poc s'hi acostuma i la sensació no és tanta.

    ResponElimina
  3. Ei, que jo no he dit que no anés apretat a 15 eh?

    ResponElimina