diumenge, 30 d’octubre del 2011

I duatló de Rosselló

Per fi ha arribat el gran dia de córrer la duatló de Rosselló, desprès d'un final d'una setmana plena de pluja semblava que hi hauria una mica de treva el fi de setmana. Dissabte va ploure poc i avui el dia començava amb bona cara.
Extranyament avui he dormit tota la nit d'una tirada fins que a les 7:00 un rellotge mal ficat en hora m'ha llevat el son i ja no he pogut tornar a dormir més. Tots els preparatius ja estaven fets des d'ahir per la nit així que solament em quedava esmorzar i anar a buscar el dorsal.
La duatló començava a les 10:00 del matí i hi havia 160 participants entre corredors i corredores. Jo estrenava equipació, un maillot i coulotte blanc i negre del Taymori molt còmoda per anar amb bici perquè la badana és supercomplerta però un pel incòmoda per córrer, i portava el polar de Gerard del Manxa perquè el meu s'ha quedat sense pila.

Sortida a les 10:05 jo surto des del final del grup perquè tinc intenció de començar a un ritme suau i acabar d'escalfar bé les cames per no patir l'estrabada de l'Albagès, les primeres sensacions no sónn bones sembla que els bessons estan carregats sobretot l'esquerra però poc a poc em vaig notant còmode i puc augmentar el ritme. El circuït és bastant de puja - baixa però assequible, puc acabar els 6 quilòmetres en 26 minuts ( 13,8 Km/h de mitjana) i surto de la transició portant 28 minuts i 36 segons (56é) classificat.
El començament amb bici no em resulta tan fàcil com esperava ( sempre he considerat que estic més fort en bici que corrent) el terreny està tou i comencem pujant per una bancals on la roda queda xuclada pel fanc. Faig gairebé tot el trajecte amb el Jordi Navarro "Maqui" de Rosselló que em va avisant de quan hi ha un tram llarg de planeig, quan tenim pujada llarga, quan vaixada per sender, etc.. i això és d'agrair. Poc a poc vaig abançant gent i puc acabar els 19 Kms (havien de ser 20 però a causa de la pluja hi han hagut modificacions) en 53 minuts ( un ritme de 21,5 Km/h la veritat és que força bé tenint en comte el terreny) i això m'ha ficat a la 38ena posició.
Començo l'últim tram de cursa pedestre portant 51 minuts i 53 segons desprès de sortir de la 2na transició. Queden 3 quilòmetres per acabar la cursa i les cames són com de xiclet, estan tobes desprès de la bici, encara que poc a poc es van ficant a lloc. En els 3 quilòmetres finals puc passar a 2 participant més i acabar en 36ena posició amb un temps parcial de 12 minuts 29 segons ( 14,4 Km/h) i 1 hora 32 minuts 52 segons en total.
Estic molt content i motivat perquè no he tingut cap incident amb la musculatura, tot i que a l'últim tram començava a notar els bessons, i els ritmes han estat força bons tenint en compte el terreny ( no hi havia molt fang però era bastant de puja baixa).

La setmana que ve tinc vacances, a veure quin entrenament segueixo.

Salut!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada