dilluns, 10 d’octubre del 2011

Dia Complert amb canvi de plans.

Bon dia d'entrenament tot i que a última hora he hagut de fer un canvi d'activitat degut a les conseqüències de la caiguda de Calu diumenge amb la Btt.

La sessió matinal era de sèries amb la bici d'spinning ( l'hauré de canviar de cara a pròximes setmanes perquè si diumenge vaig a les marxes i apreto la màquina dilluns no es poden fer sèries), n'he fet 5 de les 8 que em tocaven però en comptes de fer-les al 80 les he fet al 90% i he parat perquè em notava les cames cremades i buides desprès de la sortida de diumenge. La segona part ha estat de peses com sempre, i per acabar 15 minuts dels 30 que tocaven amb la bici d'spinning a ritme molt suau.

La segona sessió ha estat de natació. 1050 metres 500 de crowl, 25 de braça, 25 d'esquena i 500 de crowl. Aquest cop ho he fet sense descansar, divendres vinent miraré d'augmentar la distància en 200 metres si tinc temps suficient.

La tercera i última sessió havia de ser de running (per fi tornar a córrer pels camins), però Calu no ha pogut fer les dues classes d'spinning que li tocaven perquè li feia mal el genoll i he hagut de canviar la secció de running per dues d'spinning. Demà ja he tornat a quedar amb Àlvaro per anar a córrer abans de fer la classe d'spinning que em toca.

Al final doncs ha estat un dia superproductiu que ha fet que fiqui la càrrega d'entrenament pels núvols, demà pel matí hauré de fer un treball important d'estirament i regeneració de cames.
La càrrega d'avui ha estat de 329 en 3 hores 16 minuts i 2130 Kcal.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada