dimecres, 26 d’octubre del 2011

Duatló al laboratori.

Ahir dimarts vaig quedar amb mal regust de boca a causa de les sensacions al córrer, això sumat al poc temps que tinc per entrenar aquesta setmana m'han portat avui a simular una duatló amb la cinta i la bici estàtica per veure com responen les cames. Si avui, que les cames encara estan cansades de diumenge i ahir, em trobo bé suposo que diumenge no hi haurà problemes ni em tornaré a fer mal al bessó.

Una única sessió d'entrenament. Per començar 7 kilòmetres a la cinta, 5 minuts a 10 Km/h per escalfar bé, 10 minuts a 12 Km/h, 15 més a 13 Km/h i per acabar 4 més a 14 km/h. Les cames han aguantat bé però el bessó fins que no he portat 7 o 8 minuts he notat la sensació que es podia contracturar en qualsevol moment. Diumenge hauré d'anar amb compte a l'hora d'escalfar i fer-ho bé.
Desprès de la cinta 45 minuts de bici anant pujant la càrrega. Amb la bici, com ja esperava, cap problema i he acabat amb una resistència alta per mirar de simular la situació de la duatló a l'hora de fer la última transició.
Per acabar 10 minuts a la cinta. Els he fet a ritme suau per evitar lesions, el que m'interessava era sentir les sensacions de les cames al fer el canvi i amb els 10 minuts ja n'he tingut prou.

En total 94 minuts entre els treballats i els canvis. No està malament com a entrenament, suposo que en la duatló estaré sobre els 110 minuts i els 120 tot dependrà del desnivell i de si em faig mal o no. Demà faré el mateix però amb més intensitat i molt més curt i desprès ja descans fins diumenge.

Salut!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada