dilluns, 5 d’agost del 2013

Entrem a la setmana T

Ja ha començat el comte endarrere, espero que aquest cop no hi hagi res que m'impideixi de poder participar, per fi, en una prova de triatló i que pugui acabar-la.

Els entrenaments fots ja estan fets, tan si han anat bé com malament, ara solament toca mirar de mantenir-me per arribar a diumenge de la millor manera possible ( si el refredat que vaig agafar aquest fi de setmana m'ho permet ). Suposo que cap a divendres em notaré les cames cansades, alguna contractura a l'espatlla i, segurament, que un principi de "tirón" al bessó. Tot això són senyals dels nervis precursa.

L'allotjament per dissabte també el tinc concretat, anirem a dormir a Tarragona per poder recollir els dorsals i tenir-ho tot preparat el dia abans. Si no em tocava llevar-me a les 5 del matí, fer més d'una hora de viatge i preparar-ho tot insitu per poder estar a les 7:30 fent cua per deixar el material a la zona de transicions.

Aquesta setmana faré els entrenaments de running de les sessions de d'avui i dimecres, sortiré a pedalar dimarts suau i aniré a nadar un parell de dies, el primer fent la distància de la prova o el temps estimat en fer-la i el segon a bellugar una mica els braços.

Aquesta nit corrent hem fet 10.900 metres treballant en tres circuïts marcats i recuperant en els trajectes entre circuïts.
15 minuts de treball a ritme de cursa i desprès trot suau per canviar de zona. Hem estat 56 minuts i cadascú ha treballat a la velocitat que ha pogut.

Jo, tot i sortir-me una mitjana de 5:08 min/km, els kilòmetres de treball m'han sortit a 4:09 que és el temps que puc fer quan solament vaig a córrer 10.000 metres.

Desprès encara he anat a jugar 10 minuts a futbol sala, per sort aquest cop no he tingut cap contratemps i ara ja no em queda cap més partit fins a la setmana vinent.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada