dijous, 21 de juny del 2012

Aquesta flaca no dorm de dia.

Com vaig comentar ahir avui he fet la sessió d'spinning amb càrregues baixes per no estar tant cansat a les 14:45 per sortir amb la flaca.

La classe d`spinning ha durat 55 minuts consumint 243 Kcal . 105 bpm de mitjana i 157 de màxima. 7.29 Km més.

Per la tarda puntual a la cita hem anat amb bolado a donar la volta a sarroca. Passant per Aitona, Soses, Torres, Sarroca, creuaments de Torrebesses, Llardecans i Granadella, Maials i finalment Seròs un altre cop. 58,3 Km segons el meu garmin amb 500 metres de desnivell positiu. Ha estat una bona sortida tenint en compte el temps que tiníem i que jo anava carregat de les sessions d'spinning i Josep d'un parell de sortides més aquesta setmana (ilegals per això).
142 bpm de mitjana i 1248 Kcal consumides.


Avui m'he trobat bastant bé damunt de la bici, llàstima del seient que estava una mica desviat cap a l'esquerra i al final m'ha fet una mica de rossadura.
Planejant estava molt còmode i a les pujades també, són llargues però suposo que amb menys pendent que la de Fraga. Avui no he trobat a faltar un pinyó més, però sóc conscient que aniria millor amb un plat més petit, no crec que fes falta tocar els pinyons.

Per la nit repetim sessió.
Mentre pedalava amb la flaca pensava que la sessió de la nit la faria regenerativa, que ja n'havia tingut prou d'esforç per avui. Però mentre anava pedalant i sentint la música m'he anat animant pensant que - total és la darrera sessió de la setmana, ara fins diumenge ( si no és que dissabte per la nit fas tard) no tornaràs a tocar cap bici.- així que m'ha sortit l'esperit espartà de "Gloria o mort" i al final he fet la sessió gairebé com tocava.
55 minuts més a 133 bpm de mitjana, 562 Kcal consumides 16,86 Km més per sumar aquesta setmana.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada