dimarts, 26 de juny del 2012

Rutejant no estem malament.

A primera hora del matí, ja vestit de romà per agafar la flaca tan bon punt sortís de la feina, m'he posat a aixecar el ferro dels dimarts. Últimament el meu company Calú em té abandonat i em toca aixecar ferro sol, però..... he de mirar de no perdre la rutina.

9:10 hora de sortida, avui tenia intenció de fer una tirada més llarga que les dues anteriors i mirar de passar dels 60 Kms per veure com responia el cos, no tant les cames.
La ruta escollida ha estat molt planera, 524 metres positius acumulats (si mireu la gràfica enganya bastant, les pujades que es veuen semblen eternes i en total han estat 524 metres d'ascensió), Seròs - Lleida - Fraga - Mequinensa - Seròs. Un total de 87 Kms i gairebé 3 hores sobre la bici, la qual cosa m'ha semblat molt bé perquè he pogut portar un ritme mig de més de 29 Km/h. Al final la posició sobre la bici ja em començava a cansar, però és normal encara no hi estic acostumat a anar tant aplanat i la pressió del seient és diferent de la MTB. Les cames han acabat tocadetes per això ( a veure que passa a la nit que tinc sessió d'spinning i partit de futbol sala ) i el tema de la hidratació amb dos botellins d'aigua tampoc l'acabo de portar bé del tot.
2122 Kcal. a 149 bpm de mitjana.


La sessió d'spinning d'avui (la mateixa que ahir) ha estat més pesada, 54 minuts i 40 segons a 132 bpm de mitjana (comptant escalfament, tornada a la calma i estiraments. No és que arribi a pics molt alts, però la intensitat és bastant igual durant tota la sessió i mitja alta), 595 Kcal consumides i 17,85 Km més.

Dimecres i dijous les dues darreres sessions d'aquest curs.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada