dimecres, 20 de juny del 2012

Bombilles dels xinos.

Barates i no duren, així m'he sentit jo avui al fer la sessió d'spinning que tocava. Són sessions intenses perquè ja estem al final del curs i per tant les càrregues són més altes i les revolucions ho solen ser, però la d'avui m'ha deixat fos ja a la primera classe. A conseqüència la segona l'he hagut de fer baixant-me la càrrega.
El problema és que demà al matí em toca tornar-la a fer i per la tarda he quedat amb Bolado per treure les flaques. A veure si fent la sessió de dijous pel matí solament rodant me'n surto.

He estat 1 hora i 58 minuts de total de les dues sessions i he consumit 818 Kcal (el millor és que 530 d'aquestes pertanyen a la primera classe i les 288 restants a la segona). La mitjana de batecs 122 ( fent les dues sessions iguals em sortia sobre les 134) i 178 de màxima. 24,54 Km més.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada