dimecres, 12 de juny del 2013

12.000 per recuperar.

Degut a les sensacions d'ahir amb la bici avui he decidit de recórrer els 12.000 metres de running a ritme còmode.

Fico el Garmin en la pantalla on solament em marca el temps que porto i les calories consumides, no m'he de mirar el ritme perquè si no m'engresco i acabaré forçant més del que vull.

Començo amb males sensacions a les cames però això ja és normal quan surto de fer ciclo. 5:24 al primer kilòmetre, penso que està prou bé per mi ja que miro de córrer sense apretar gens. 5:18 al segon, cada cop em trobo millor i corrent fàcil vaig disminuint el temps de cada 1.000 metres. 5:08, això cada cop va millor i em trobo perfecte. Al final, quan les cames ja estan totalment a lloc, m'estanco sobre els 5:15 i així acabo la ruta.

Al final, tot i portar un ritme amb el que em trobava força bé, m'ha costat poder acabar en condicions. Alguna cosa em diu que tant de recuperació no ho haurà estat aquesta sessió.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada