dilluns, 3 de juny del 2013

Sumant.

Cada cop una mica més. Aprofitant el nou horari matinal ara puc sortir a córrer dilluns i dimecres, els divendres descanso.

Avui 12.000 metres en 60 minuts a ritme còmode.

La ruta és la de sempre, sense pujades ni baixades, vaig fins a la cova del pare Palau per camins i torno baixant fins a la vora del riu, passant per la gravera, les hortes el parc de bombers i el castell.

Al principi m'he sentit una mica pesat, acabava de fer una sessió de ciclo indoor, però cada cop m'he anat trobant millor. A més no m'han aparegut les càrregues a genolls i turmells que em van molestar fent els 21 Kms.

Dimecres hauria de tornar a fer el mateix. i desprès de dues setmanes més començaré a fer sèries un dia a la setmana ( segurament dimecres ) i l'altre faré una mica més de volum.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada