diumenge, 10 de novembre del 2013

Primera prova de foc.

Amb la cinta nova del pulsòmetre i amb poc temps per estar fora de casa, avui anava decidit a intentar fer els 10.000 metres corrent per comprovar com responia la cama i de passada també el Garmin.

Havia quedat amb el Jordi Labella, d'aquesta manera l'estona es fa més aliena i, pel temps que em va dir que li havia costat de fer la mitja de Lleida, ell porta un ritme similar al meu.

L'objectiu era aconseguir fer els 10 Kms a 5:00 de mitjana.

El començament ha anat malament perquè el rellotge no m'agafava cobertura i hem hagut d'iniciar la marxa sense tenir dades de distància ni ritme.

Deixant de banda les dades que ens ha donat del primer quilòmetre ( ja que la distància no era real), la resta han estat tots dins del temps establert.
Seguint patejant per la ruta que tinc establerta anant fins a la corba de la cova del pare Palau, i tornant arribant a la vora del riu passant per la gravera d'Arexmir i pel camí de l'horta, ens han sortit 11.300 metres.

L'altura guanyada és inapreciable, solament 24 metres, el temps 56 minuts 24 segons i les calories 790.
Ara que ja me'n puc refiar de les pulsacions que em dona l'ordinador d'abord sé que he portat una mitjana de 163 bpm. Això teòricament és un 80% del meu màxim, però crec que hauré de retocar-ho perquè no anava tan forçat com per anar a aquest 80%. No dubto del ritme del cor, però sí que ho faig de les meves màximes teòriques.

Bé, analitzant el resultat estic molt content. He fet més dels 10.000 que volia fer sense problemes i al ritme que volia 5:00 min/km justos.

Si puc demà hi tornaré, aquest cop a augmentar el recorregut disminuint una mica el ritme.

Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada