dijous, 7 de novembre del 2013

Setmana amb molta càrrega.

Poc a poc vaig introduint tots els entrenaments que tinc intenció de realitzar durant la setmana. Ara ja solament em falta començar la natació els divendres i anar augmentant la distància i la intensitat del running.

Aquest increment d'activitat ha fet que vagi tota la setmana a remolc de les cames, amb fregues de gels crioteràpics i les malles recuperadores ficades. Però, ara que ja he acabat, em sento molt satisfet, encara que hagi hagut d'afluixar la càrrega en alguna classe de ciclo. També s'ha de dir que la sessió de dilluns i dimarts tenia tela.

Dilluns: pel matí he introduït una sessió de running ( ja ho he explicat a l'entrada anterior).
Per la tarda començo amb XFit i el famós alligator crawl ( rebentador) i seguidament doble sessió de ciclo. La primera sessió de la setmana ha estat dura, arribant a fer-me passar de les 500 Kcal per classe, 1 hora 53 minuts i 1120 Kcal consumides. 33,6 Kms.

Dimarts: iniciem el dia amb el ciclo de les 9:00. Com que repeteixo la classe de dilluns 531 kcal més al sac en 53' 30".
Per la tarda insisteixo amb el XFit, més variat que dilluns però gairebé igual de matador. Desprès G.A.C. amb treball de cames sobretot i braços i per acabar un altre cop a pedalar. He clavat el temps de la sessió del matí 53' 30" ( potser no m'havia passat mai) consumint 528 Kcal ( s'ha de dir que no m'he ficat la mateixa càrrega que al matí, però amb les cames cansades el cor anava igual de ràpid). Sumo doncs 31,8 Kms més.

Dimecres: Corro una altra vegada pel matí, no sigui que les cames puguin descansar, i per la tarda solament ciclo. Dues sessions seguides però més suaus que les anteriors, 1 hora 44 minuts i 720 Kcal ( aquí ja vaig començar a fer la perla de veritat, ja ho veureu quan fiqui la sessió de dijous tarda que la vaig fer amb les càrregues que tocaven, però les cames em demanaven una mica de treva solament ficar-me a sobre de la bici). 21,6 Kms.

Dijous: finalment veig el forat a tota aquesta setmana, agafo ànims i començo pedalant a les 9:00. 49' de classe rodant suau perquè les cames no em deixaven fer res més i cremant sol 350 Kcal.
Per la tarda torna a tocar el mort de XFit amb treball gairebé exclusiu de tronc superior, sumant 50 minuts més de G.A.C. que, sorprenentment, em van deixar en condicions per donar-ho tot a la darrera sessió de ciclo de la setmana. Sense escaquejar-me gens de les càrregues programades, vaig clavar les intensitats que tocaven fent una sessió molt progressiva. 48 minuts i 478 Kcal. 14,3 Kms.



Així doncs: 7 hores i 1 minut de bici, amb una despesa calòrica de 3227 Kcal. 111,8 Kms per afegir a la llista.

La resta d'activitats m'han suposat 3 hores i 10 minuts més ( les calories no les compto).
I el running que he afegit ara 1 hora i 11 minuts més.

La suma total de temps emprat ha estat de 11 hores 22 minuts.

Aquest fi de setmana espero afegir uns 50 minuts més al compte ja que no aniré a pedalar i tornaré a córrer, a veure si faig els 10.000 sense ressentir-me del bessó.

Salut!

2 comentaris:

  1. Es d'admirar la carrega que porteu. No m'estranya que no us pugui seguir, cracks! Ara, el que més em desorienta és tota aquesta terminologia: GAC, XFIT, CRAWL... Deu ser que ja em faig gran!

    ResponElimina
  2. T'has de modernitzar Aleix. Tot això són disciplines noves...... bé G.A.C. no ho és tant.... i tendències dels entrenaments.

    Quan tornes a baixar, si vols, t'ho explico entre cop de pedal i cop de pedal.

    ResponElimina