dissabte, 23 de novembre del 2013

Salvant un altre fi de setmana sedentari.




Al llarg de la setmana tot semblava apuntar a que aquest fi de setmana tampoc podria fer cap tipus d'activitat, ni amb bici ni corrent.

Finalment, una trucada d'Aleix avisant-me que baixava amb la flaca i el fet que la nena estés una mica refredada i decidíssim no portar-la a natació dissabte pel matí, m'han fet canviar el xip i deixat temps per poder rodar amb les rodes primes.

Preocupat i una mica acollonit pel fred em vaig preparar tot un seguit de roba que desprès, avui al matí, m'adonaria que no feia falta. Tot i això he sortit ben tapat, no amb la roba d'hivern hivern, però poc li ha faltat.

Enlloc de començar a les 8:00 com solem fer amb la btt ho hem fet a les 9:00. La ruta com sempre, planera i per la vora de casa.

Aleix ara està amb que vol fer volum i no li interessa pujar de pulsacions, per això quan m'engrescava a apretar el pedal es quedava una mica.

Entre sensacions sobre la bici nova ( Aleix porta dues sortides, comptant la d'avui, amb la bici de carretera), preguntes de cadències i desenvolupaments, tipus d'entrenaments, la seguretat a la carretera i maldecaps varis han anat passant els kilòmetres.

L'aire ens ha respectat força i ens ha molestat poc, suposo que el ritme que hem agafat, al no ser elevat, també hi ha contribuït.

I finalment hem acabat realitzant uns 52 Kms, gairebé sense desnivell ( 300 m.), i passant el dissabte al matí.

Crec que ara la Klein es quedarà una mica a l'atur, comença a fer fred i no apeteix gaire.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada