divendres, 15 de novembre del 2013

Una setmana amb temple.

Diumenge m'inicio amb les curses pedestres per fi. Aquesta serà de 10.000 metres i amb molt poc desnivell, si no fos pel tema del bessó que em té acollonit miraria d'anar a fer temps. Res de l'altre món, tal i com estic ara, si baixo dels 45' ja em dono per satisfet. Però tot això passa per anar en compte durant la setmana i no arribar a diumenge amb les cames a mig recuperar.

Dilluns: De moment pel matí ja no vaig anar a córrer perquè havia de solucionar un parell de cosetes, això ja baixava la càrrega respecte a la setmana anterior però era contraproduent perquè el que em fa falta ara és rodar corrent i no tant en bici.

Per la tarda-nit tenia Crossfit amb treball de peses, bastant exigent per cert, i desprès dues sessions seguides de ciclo també fortetes. Baig mirar d'aguantar el ritme que tocava tota l'estona perquè fins diumenge tenia temps de recuperar de sobra. 1 hora 58 minuts de pedal consumint 1.093 Kcal.

Dimarts: a les 9:00 ja tornava a pedalar la mateixa classe que dilluns mantenint la càrrega programada. 57' 30 segons i 526 Kcal més al sac.

Per la tarda-nit començava fent Crossfit un altre cop amb treball de cames ( em vaig escaquejar bastant perquè desprès encara em tocava G.A.C. i més ciclo), seguidament G.A.C. intens i per acabar 56 minuts més de bici per cremar 613 Kcal.


Dimecres: per no tenir tota la setmana sense córrer vaig anar a fer els 10.000 i així també em provava. Em va costar 49 minuts rodant a ritme mig-alt, no sé quan més podré apretar el dia de la cursa.

I per la tarda tornava a passar dels 90 minuts de bici fent dues sessions més en 1 hora 48 minuts i 30 segons. Aquí ja vaig començar a guardar les cames, programant una sessió més curta i suau i sense ficar-me la càrrega planificada solament vaig consumir 529 Kcal.

Dijous: Vaig continuar amb la tàctica conservadora i entre els 50' de ciclo del matí i els 49' 30 segons de la tarda solament vaig cremar 558 Kcal més.


S'ha de tenir en compte que per la tarda també vaig fer Crossfit ( aquest cop amb el treball que tocava) i G.A.C. també intens.

Acabo la setmana amb 14 sessions d'entrenament, 10 hores i mitja fetes.

De bici han estat 7 hores 19 minuts i 30 segons amb 3319 Kcal consumides i els equivalents 99,6 Kms recorreguts.

De running, que aquesta setmana era el que m'interessava més, solament he fet 49 minuts i 10.000 metres.

Ara a esperar a diumenge.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada