dimarts, 19 de juliol del 2011

Avui no és excusa

Fa molt fred, no em donarà temps,...... són excuses típiques quan realment no tenim ganes de fer quelcom (ojo la paraula tècnica) però avui realment feia molt molt molt vent i ha estat completament impossible sortir amb la flaca, per cert la montanbaic la tinc de baixa per una setmaneta que ahir anant al camp de futbol per fer la sessió de running em va petar l'amortiguador, tot i que tenia com a company de penúries a Calú. La resta de l'entrenament que tocava sí que l'he fet.

Pel matí 30 minuts amb la d'spinning a ritme normal, sense apretar massa, jo conto que a una mitjana del 55%. després sessió de peses de dorsal i bíceps i per acabar 10 minuts de cursa a la cinta (sense apretar que per la tarda havia d'anar amb bici i a la nit tocava partit de futbol sala).

Per la tarda ja he dit que res de res que la secció de road-baic s'ha hagut de suspendre.

Per la nit sí que hem jugat el partit de futbol sala, amb resultat negatiu però amb millores en quan a la forma de jugar. Jo he jugat uns 35-40 minuts en total, no és molt tenint en compte que solament teníem 3 canvis.

A veure el temps que farà demà per poder anar a córrer abans del running.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada