diumenge, 31 de juliol del 2011

Canvi de mentalitat

Aviat començaré vacances i això implica que s'hauran de tornar a canviar les rutines, intentaré sortir més amb bici i anar a córrer a l'aire lliure i deixar d'anar al gimnàs durant els 15 dies que duri. De moment però m'he de conformar amb seguir pedalant amb la bici d'spinnint i corrent a la cinta pels matins.

Per no perdre el costum aquest fi de setmana ha estat molt poc productiu, després de la sessió de bici (45'), peses (32' de dorsal i bíceps) i de cinta (10') de divendres pel matí la resta de dies han estat un cúmul d'intents frustrats de sortir amb la bici de carretera. Divendres pel matí inclús vaig intentar de nadar una estona però els braços estaven cansats i ho vaig deixar estar per dissabte o diumenge. finalment diumenge m'hi vaig ficar i vaig aconseguir fer 500 metres de crowl abans que es comencés a ficar més gent a la piscina i em fessin plegar.

En definitiva molt poca càrrega en general i a partir d'ara ja veurem que passa perquè quan canvies els costums costa d'emprendre de nou les rutines.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada