dilluns, 4 de juliol del 2011

Satisfet.

Desprès d'un fi de setmana poc productiu en quant a entrenaments avui estic força content de tal com ha anat el dia.

Durant tot el fi de setmana l'únic que he fet ha estat una sessió de natació dissabte pel matí, vaig fer uns 600 metres de crowl. El cert és que tot i que la distància no va ser molt llarga vaig sortir satisfet perquè, com que a l'hora que vaig nadar no hi havia ningú a la piscina, en comptes de nadar fent llargs a la piscina vaig anar donant voltes sense parar i d'aquesta manera no m'impulsava amb els peus cada cop que arribava a la punta de la piscina i, com que feia una volta en un sentit i la següent en sentit contrari l'aigua em dificultava una mica la tasca (encara que pugui semblar una tonteria no és el mateix nadar en l'aigua tranquil·la que movent-se).

Avui dilluns però he començat el dia amb 30 minuts damunt de la bici d'spinning fent 8 sèries d'1 minut seguides de 2 minuts de descans actiu, desprès 30 minuts de peses treballant el pectoral i per acabar 30 minuts més de bici amb càrrega baixa per anar rodant una mica.
Per la tarda tocava natació i running però tenia a Pat malalta i m'he quedat a casa fins a les 19:30, que ja es trobava millor, i he sortir a córrer. Les sensacions han estat molt bones, com sempre he sortit a ritme de 10- 10,5 Km/h i poc a poc he anat augmentant fins arribar a aguantar 1 Km a 14 Km/h. A partir d'aleshores he anat variant entre els 13 i els 12 Km/h, depenent de les sensacions que tenia, per acabar a 11. Al final he fet 11,6 Kms a un ritme de 12,4 Km/h de mitjana.

Per la nit em tocava fer la primera classe d'iniciació al running. Crec que ha estat bé, hi ha un munt de gent apuntada i aquesta és la dificultat més gran que tinc a l'hora de donar les classes, però la gent està atenta i amb ganes i per tant segur que les classes surten molt bé. a veure com van avançant.

Bé, en total avui he entrenat 2 hores 26 minuts.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada