dimecres, 1 de febrer del 2012

Del dit al fet......

L'entrenament d'avui consistia en una sessió de musculació pel matí, sèries de cursa atlètica per la tarda i partit de futbol sala per la nit.

La sessió matinal ha estat la que tocava, però a partir d'aquí ha canviat gairebé tot un parell de cops.
Als entrenaments de l'Escola de Futbol de Ponent de la tarda m'ha faltat un entrenador i m'hi he hagut de ficar jo perquè no he pogut arreglar-ho de cap altra manera, això implicava (tenint en compte els jugadors que són i l'entreno que tenia previst) haver de ficar-me jo a fer més de la meitat dels exercicis. El monitor d'spinning d'avui per la tarda nit m'ha trucat que possiblement no arribés a temps i per tant em tocaria donar les classes (2) a mi.
Degut a tot això he decidit no sortir a fer les series de desprès de dinar. A l'entrenament m'ha faltat un jugador i he pogut quadrar els exercicis per no haver de fer-ne cap i Calú (el monitor d'spinning de la tarda) m'ha trucat que ja havia arribat i que per tant podia donar les classes. Així que al final ni sèries ni entrenament ni spinning, això sí he anat a caminar uns 45 minuts amb Pat abans d'anar al partit de futbol sala.

El partit bastant malament, l'equip amb el que jugàvem tenia un parell de jugadors molt desequilibrants (desprès he sabut que jugaven a divisió d'honor) que han jugat tota l'estona i ens han fet un fill. Nosaltres tampoc estem en el nostre millor moment, com sempre fins que no portarem 4 o 5 partits no estarem mig afilerats. Per sort el porter ha estat genial, com sempre, i ens ha salvat d'una supergolejada. resultat final 6-0.

Si no passa res demà faré les sèries d'avui, a part de pedalar pel matí i per la nit.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada