dilluns, 27 de febrer del 2012

Objectiu Xallenge David Duaigües (Almatret).

Ara sí que comença el compte enrera per a participar en la III Xallenge david Duaigües. Aquest diumenge toca anar a pedalar a Almatret i no em trobo tan bé com l'any passat en aquestes dates, estic amb més de 2 kg més i amb menys hores de bici. Aquesta setmana encara la fare de càrrega i la vinent de descàrrega per a la Xallenge de Seròs.

Avui al matí he continuat amb les 2 horetes d'spinning sense apretar les cames ja que ahir vaig anar a córrer i per la tarda tornava a tocar una mica de running. Les dues hores a una mitjana de 113 bpm m'han servit per consumir 779 Kcal i per fer un equivalent a 23.4 Km.

Per la tarda sessioneta de running sumant 8,5 Km més en 45 minuts 13 segons. A ritme de 5:19 min/Km he consumit 544 Kcal.

En total 2 hores i 46 minuts de càrdio consumint 1323 kcal. Demà toca dia intensiu de bicicleta.

Els dies que estàs cansat, sense ganes d'entrenar no hi ha res com veure un vídeo com aquest per tornar a motivar-te.




Salut!

1 comentari:

  1. que vols que et diga potser millor aquest que publiciten una marca de bicis diria jo no majete

    http://www.youtube.com/watch?v=Quj7ZUU3SfY&feature=player_embedded#!

    ResponElimina