dilluns, 13 d’agost del 2012

Crec que he recuperat el ritme.

Des de dimecres passat que no he fet cap entrenament, al contrari tot el que he fet aquest fi de setmana ha estat desentrenar-me...... perdó, menteixo, dissabte vaig fer 550 metres de natació.
Dijous en blanc, divendres en blanc i per la nit sopar a la terrassa del pis amb la fàmily amb el que això comporta; menjar massa, beure massa, fer tard i perdre l'entrenament de dissabte. Dissabte per la nit un altre cop sopar, aquesta vegada més rotllo "delicatessen" però farts igual i beguts igual o més, i per tant diumenge un altre cop en blanc.

Avui dilluns ha tornat a tocar la classe de running, hem fet el mateix circuït que la setmana passada i amb les mateixes condicions, la primera volta l'hem fet a un ritme conjunt i a partir d'aquí cadascú havia d'agafar el ritme que li anés bé per poder acabar els 9.500 metres a ritme alt.
Les sensacions aquest cop han estat més bones que la setmana passada, he arribat a córrer als ritmes que portava abans del paron estiuenc de running.... amb una mica més de patiment, però ara ja sé que els puc agafar.
Com ja he dit la primera volta l'hem fet tota junts, com a final de l'escalfament i per recordar el circuït. Per tant els dos primers km han sortit a 5:49 min Km clavats els dos. A partir d'aquí cadascú ha anat regulant i ficant el seu ritme, Gerard ha anat marxant poc a poc, Enric i Natàlia s'ha quedat una mica més i Olga i Davínia anaven tancant l'expedició ( tots per sota de 5:50 això sí).
Com he dit jo m'he trobat millor i cada cop ha pogut anar provant-me i augmentant el ritme, d'aquesta manera el km 3 ha sortit a 5:19, el 4 a 4:54, el 5 a 4:47, el 6 a 4:28 i a partir d'aquí ja he anat pujant i baixant el ritme depenent si el tram que em tocava era de més baixada o de més pujada, el 7  a 4:38, el 8 a 4:17, el 9 a 4:26 i els 500 metres finals a 4:15.

Estic content perquè la mitjana ha sortit a 4:54 (12,2 Km/h) i els 4 kms i mig darrers surten a menys de 4:30.

M'han sortit 9.400 metres en 46 minuts 8 segons, 164 bpm de mitjana i 775 Kcal consumides.

En acabar encara he anat a jugar mitja part de futbol sala amb l'equip de la colla.

A veure com estaré demà, espero que no em passi com la setmana passada.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada