dimecres, 22 d’agost del 2012

Una imatge val més que 1000 paraules.


Aquí teniu la imatge del que havia de ser un entrenament de sèries, concretament 6 sèries de 1000 metres. Com es pot veure les 5 primeres es diferèncien clarament, tot i anar cada vegada pitjor, però a la darrera gairebé no hi ha ni canvi de ritme, és una progressió.
Bé, això informa sobre l'estat físic al que he arribat.....rebentat.
Els ritmes de les primeres sèries ja han estat més baixos que fa 15 dies perquè tenia clar que si no no aguantaria les 6. Dos setmanes enrera les primeres sèries les vaig fer a 3:38 i avui a 4:00 (sí que és cert que l'altra vegada solament n'havia de fer 4, però la diferiència de ritme és substancial), per agafar moral comparo la 4rta serie dels dos dies i solament es porten 7 segons ( de 3:59 a 4:06), i avui encara n'he hagut de fer 2 més.
Avui he acabat molt cansat i desmotivat, a sobre Gerard anava dient que no notava gens de millora, sinó al contrari que aguantava ritmes més baixos ara, i això m'ha acabat de minar psicològicament perquè m'he sentit identificat amb el que deia.

Les dades d'avui han estat: 12 Km en 1 hora 1 minut, 163 bpm de mitjana (191 màx. gairebé el meu màxim total) i 967 Kcal consumides.

Si vull d'arribar una mica en condicions a la temporada de duatlons que comença aquest setembre m'hi hauré de ficar més seriosament.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada