diumenge, 17 d’abril del 2011

Fi de setmana en blanc

De moment porto bastant bé el tema de baixar el nombre d'entrenaments diaris, en part perquè aquest fi de setmana he estat bastant liat, en part perquè divendres vam fer un partidet de futbol sala entre amics i al final em vaig contracturar el bessó dret i em fa mal encara.

No he escrit des de dijous perquè, com ja he dit abans, he estat liat tot el fi de setmana a més a més tampoc he fet res des de divendres a la nit per tant l'únic dia que em queda per explicar és divendres.

Pel matí sessió de Fitness encarada com gairebé sempre als estiraments, a treball de peses de tronc superior i abdominals i per la tarda - nit partit de futbol sala entre amics per celebrar el final de la lliga Segrià (al final hem quedat en segona posició). La càrrega de la sessió del matí va estar de 1 h de treball amb 94 ppm de mitjana i cremant 333 Kcal, per la tarda no portava el pulsi i per tant no sé el treball que vaig fer però crec que vaig jugar uns 35- 40 minuts abans de contracturar-me.

Demà pel matí intentaré tornar a estirar bé, sobretot els bessons, i fer peses de tronc superior a veure què passa i........ si la cosa va bé igual per la tarda agafo la bici ( sense apretar tant com la setmana passada jejejeje).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada