dimarts, 5 d’abril del 2011

Nota mental: no menjar mandonguilles abans d'anar a córrer

Des de primera hora del matí que penso que avui a la tarda havia d'anar a córrer els 21 Km per mirar si seria capaç de fer la marxa de Mequinença. Pel matí no he fet peses solament he donat la classe d'spinning per mirar d'estar el més fresc possible per la tarda. La classe ha estat normal 51 minuts i mig, 118 ppm de mitjana (una mica baixes) i 460 Kcal consumides.

Per dinar hidrats de carboni (amanida de pasta i mandonguilles amb suquet- comporta sucar pa), tot pintava bé per la tarda.
A mig matí Àlvaro m'ha dit que ell no faria el recorregut de 21 Kms perquè estava carregat de diumenge (havia fet la marxa de Lleida, també 21 Kms), que ja m'agafaria més tard, per tant jo he decidit sortir més aviat amb l'mp3 en direcció a Montllobé. Els primers Kms molt bé (jo estic acostumat a fer-ne entre 10 i 14), em repetien una mica les mandonguilles però sense més problema, les pujades les he fet sense complicacions però a les baixades, com que són bastant pendents, se'm carregaven molt els quàdriceps. Quan faltaven 10 minuts per a les 18:30 (hora que havíem quedat amb Àlvaro) encara estava lluny del poble així que he hagut d'augmentar el ritme i la veritat és que m'he sorprés de veure que l'aguantava bé, l'únic inconvenient eren les mandonguilles que contraatacaven amb més força que abans. A l'arribar on era Àlvaro ja portava 13 Kms, n'havia de fer 8 més i notava que les cames les tenia bé però necessitava beure . Per sort el company de ruta havia pensat en tot i portava 2 cantimploretes amb isotòniques. A partir d'aquest punt les mandonguilles ja em començaven a marejar el cos però mirava d'animar-me a mi mateix dient-me que estava bé, que les cames ja anaven soles i a un ritme bò. Al final he fet els 21 Kms amb 1h i 55 minuts, 159 ppm de mitjana, 10,9 Km/h de mitja i he cremat 1886 Kcal (però amb les vegades que m'he menjat les mandonguilles encara han estat poques).

Valoració final 2h i 46 minuts de treball, 2346 Kcal consumides i la certesa que puc acabar els 21 Kms de Mequinença sense haver de caminar.

Ara el problema vindrà demà...... a veure com tindré les cames.

ลาก่อน

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada