dissabte, 9 d’abril del 2011

No puc estar sense fer res

Jo crec que deu ser l'esperit de contradicció perquè segurament si em toqués haver de fer molta càrrega d'entrenament per haver d'acumular kms i cansament no en tindria ganes, però ara que hauria de mirar de descansar per descarregar les cames és quan tinc més ganes d'agafar la bici o anar a córrer. Tinc clar que córrer no ho faré però al final, avui al matí després dels partits del Ponent, he agafat la bici (amb la roba de carrer que portava) i he anat a trobar a la family ( Carlos, Cristina, Isaac i Pat) que havien sortit a donar un tomet pedalant. No m'ha donat temps de fer gran cosa, no he agafat ni el pulsòmetre perquè tenia intenció d'anar fent Xino-Xano, però suposo que 12 o 14 Kms sí que m'hauran sortit perquè he estat entre una hora i una hora i mitja en total.

Espero que demà no tingui que culpar-me per aquests Kms de més.

Avui per la tarda he d'anar al cumpleanys (aniversari) d'Albert Albà Teixidó i per la nit tinc sopar a Casa del meu germà Carlos (compromisos socials..... l'enemic del rendiment esportiu).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada