diumenge, 27 de novembre del 2011

1500 metres d'aigua i 9500 de terra.

Aquest fi de setmana el temps d'entrenament el tenia una mica complicat, dissabte havia d'anar a substituir un entrenador i per la nit tenia un sopar que em complicava la possible sortida amb bici de diumenge pel matí ( per això divendres vaig decidir fer bici).

Al final dissabte per la tarda, sobre les 18:30 vaig poder anar a nadar. 1500 metres, és la vegada que he nadat més. Alternant 500 metres de crowl amb 100 de braça o d'esquena. Vaig estar 40 minuts a la piscina.

Diumenge al final hem anat a córrer amb Calú i Delfi, havíem quedat tots tres dissabte per la nit abans de marxar del sopar. Hora de trobada les 12:00, a les 11:30 he enviat un missatge per veure com estaven els ànims i les forces per si s'havia d'abolir la quedada però tots dos estaven decidits a sortir, així que a les 12:05 començavem a córrer.
M'ha agradat comprovar que la gent que va fer l'activitat de running a l'estiu encara continua anant a córrer, ens hem trobat a Georgina Rodes just quan començavem.
La ruta ha estat molt planeta, sortint cap a la vora del riu, tornant per la sèquia per seguir cap a la depuradora i cap a casa.
Ens han sortit 9,5 Kms en 55 minuts. El temps ha estat el que em tocava segons la planificació, però la velocitat ha estat una mica més baixa del compte (la veritat és que ja m'ha anat bé també).

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada