divendres, 18 de novembre del 2011

Hiuston, Hiuston!

Solament llevar-me i pensar que havia de fer 50 minuts a la cinta ja és un motiu per mirar de quedar-me al llit. Em costa moltíssim de passar estona corrent a la cinta, amb lo ràpid que se'm passa el temps quan vaig a córrer per camins i pistes.

El segon pensament del dia a estat - Venga Nano, quan hauràs acabat ja veuràs com et sentiràs satisfet. I això m'ha servit per ficar el primer peu a terra. 50 minuts de cinta començant a 10 Km/h, i augmentant cada 14 minuts, primer 11, desprès 12 i per acabar 5 minuts a 13 Km/h. M'he d'anar ficant diferents objectius per a que no es faci tan pesat l'estona de cinta. Al final ho he acabat, abdominals, estiraments i cap a la dutxa.
El problema ha vingut al cap d'una hora aproximadament. El turmell m'ha començat a fer mal per la zona del tendó d'Aquiles, no era un dolor constant, ni em feia mal al caminar, però si ficava la punta del peu amunt ho notava molt congestionat. Al arribar a casa m'hi he ficat un antiinflamatori i sembla que ara vagi millor.

Per la tarda he tornat a anar a nadar, 1000 metres més. Avui ha costat més que mai, notava els braços i els dorsals cansats (suposo que el fet que dijous sigui l'únic dia que faig peses i treballo tot el tronc superior és el motiu del cansament) però al final els he fet.

Dia dur però arribant a assolir els objectius marcats, 50 minuts de cinta i 1000 metres nadant. Demà descans i diumenge ja ho veure'm, el temps dirà.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada