dimecres, 9 de novembre del 2011

Sèries a la cinta.

Segons la planificacó avui solament em tacava fer una sessió d'entrenament. Pensava que seria un dia fàcil en quan a càrrega però he acabat apretat desprès de fer les sèries de running.

L'entrenament comptava de 20 minuts de càrdio per escalfar i 3 sèries de 3 minuts a ritme ràpid, recuperant 2 minuts entre sèries.
Al final doncs tenia per davant 35 minuts, més el temps que he passat desprès estirant bé tant el tronc superior com l'inferior, la qual cosa semblava que havia de ser fàcil. Els 20 minuts d'escalfament els he fet a 10 Km/h i sense problema, els de recuperació tenia intenció de fer-los a la mateixa velocitat però he hagut de baixar a 9,5 Km/h perquè si no no recuperava prou, i els de ritme ràpid a 15 Km/h.
15 m'ha semblat un ritme alt, ja ho vaig dir fa dues setmanes que era un ritme que em costava mantenir més de 10 minuts però avui en 3 per sèrie n'he tingut més que de sobres, suposo que hi ha dies que el cos està millor que d'altres i avui no el tenia tant bé com fa dues setmanes.
He acabat l'entrenament més o menys amb les càrregues que m'havia marcat però un mica decebut perquè no esperva que em costés tant aguantar 3 minuts seguits a 15 Km/h ( i, com ja vaig dir, hi ha craks que fan 10 Km en 30 minuts).

Demà pel matí solament peses de tronc superior i per la tarda sessió d'spinning, a veure com va.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada