dijous, 24 de novembre del 2011

Quan els entrenaments senten bé.

No hi ha millor manera d'acabar un entrenament o, en aquest cas, una classe d'activitat física quedant-te satisfet, optimista, feliç. Això és el que m'ha passat avui desprès de la classe d'spinning, una gran suada i esforç però a l'acabar les endorfines segregades m'han recompensat l'esforç amb escreix.

Segons el planing dijous és dia de descans, però jo pel matí faig sessió de peses de tronc superior (que no ho treballo més en tota la setmana) deixant descansar les cames i per la tarda em toca sessió d'spinning. La sessió de peses matinal ha estat bé, tenint en compte que fa 3 dies que tinc molèsties a les cervicals i trapezi esquerra i això em condiciona els movimets.

Per la tarda com ja he dit sessió d'spinning. Avui tornava a estar la classe al complert (serà que s'acosten els nadals?), la sessió ha estat llarga, uns 48 minuts de treball i 58 totals, i intensa, arribant al 100% dels bpm (194 en el meu cas), però per mi satisfactòria. Espero que als i les clients/es els hagi semblat el mateix.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada