dimecres, 18 de maig del 2011

Dimecres....... dia de laboratori

L'únic que no m'agrada dels dimecres és que no puc sortir a l'aire lliure a fer esport, ni bici ni córrer, perquè per la tarda tinc les dues classes d'spinning. No dic que no m'agradi fer Spinning, que sí que m'agrada, però em falta poder sortir a l'exterior.......

La sessió de fitness d'avui ha estat dedicada l'espatlla (hombros), feia molt temps que no hi dedicava tant de temps a aquest part del cos i ho he notat, suposo que demà i passat demà encara ho notaré més. He fet 25 minuts de cinta i 40 de peses, en total 1 hora i 5 minuts a 87 bpm de mitjana, solament 297 Kcal cremades.

Per la tarda les dues classes d'spinning de rigor. Les dues de 50 minuts, però la primera a 125 bpm de mitjana i la segona a 131 i la primera consumint 515 kcal i la segona 572.

En total gairebé 3 hores, 2 hores i 45 minuts d'exercici i 1384 Kcal. No està malament però hauria d'augmentar una mica la càrrega i pel matí aprofitat més l'estona de cinta.

Demà no sé si podré anar a córrer per la tarda perquè igual em toca anar a fer spinning a Fraga.

Necessito més pedal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada