dimarts, 24 de maig del 2011

Seguim amb l'Spinning

Després del dia d'ahir la primera feina que he fet al matí, quan he deixat enllestida la feina al despatx, ha estat realitzar estiraments llargs de cames. Quan he acabat m'he posat a fer la sessió de peses que em tocava ahir (pectoral), he estat 33 minuts aixecant ferro a una mitjana de 80 bpm, 110 Kcal consumides.

A les 9:00 tornava a tenir una altra classe d'spinning, no ha estat tant llarga ni tant intensa com les dues últimes d'ahir a la nit. 49 minuts a 121 bpm de mitja, 488 Kcal consumides. La veritat és que no m'he troba tant pesat com em pensava que em trobaria després del dia d'ahir.

Per la nit segona sessió d'spinning del dia. 57 minuts a 133 bpm cremant 672 Kcal. He quedat sorprès de les bones sensacions que he tingut durant la classe, he probat unes pastilles efervescents energètiques i , no sé si es pot notar tanta diferència gràcies a aquestes pastilles però, la veritat és que m'he trobat molt bé. Hauré de tornar a provar-les a veure si puc verificar el funcionament d'aquests complexes energètics.

I demà  "Màs de lo mismo"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada