diumenge, 22 de maig del 2011

Ja no hi ha Superhomes.

Moltes vegades quan aconsegueixes fer esforços seguits i veus que, tot i això, el teu rendiment continua sent molt bò, caus en l'error de pensar que ets capaç de fer qualsevol cosa. Això és el que m'ha passat aquest fi de setmana, més concretament avui.


Després de sortir en bici ahir pel matí i per la tarda jugar un partidet de futbol i veure que aguantava el tiron sense cap problema i que em trobava bé, vaig creure que sortir aquest matí tampoc seria cap problema i que podria tirar igual que sempre.

La ruta consistia en anar a fer la trialera de la Granja. Durant la pujada encara he anat bé, a més anavem 5 (Josep Xavier, Martino, Bolado, Dani i jo) i entre converses i rialles el ritme no ha estat massa alt.
Hem arribat al punt més alt del recorregut, abans de fer la baixada de la trialera, i hem aprofitat per esmorzar. La baixada com sempre....... mooooooooooooolt divertida, però a la pujada........... m'han sortit totes les carreres d'ahir al futbol i les pedalades del matí. Les cames, sobretot els quadriceps, es queixaven i de quina manera. Per sort no ha durat massa i hem estat més temps planejant que pujant.
Ens han sortit 35 Km en 2 hores i 45 minuts de pedal, 1791 Kcal cremades a una mitjana de 126 Bpm i 12,9 Km/h.

I la setmana que ve em toca apuhinyar en totes les sessions d'spinning.

Voi p'allà.

3 comentaris:

  1. va home que va estar de collons al menos la megacaiguda que per sort no va ser, jjjja al mirador de vistes de l'ebre jjjjja a i la grafica diu que es no estamos tant mal.

    vistes de canguros, explicacions varies amb les seves rialles i algun atajo de malparit fet algun distret i com no un nou enllaç que sempre es bo coneixer territori.

    au Fot-li o era Fot- LEE

    ResponElimina
  2. Prefereixo Fot-LEE, i..... efectivament no va estar malament, el problema va ser el temps, si no haguessim anat tant pillats t'ho pots agafar d'una altra manera i no forçar tant.
    A més aquestes sortidetes de 5 o més són molt més entretingudes, quan no conta un una cosa la conta un altre.

    ResponElimina
  3. Per cert si puc aquesta tarda penjaré les afotografies que en tinc unes quantes, tot i que encara no me les he ni mirat.

    ResponElimina