dilluns, 22 de juliol del 2013

1,2,3.... provant, provant....

La no-triatló de diumenge m'ha deixat amb els dipòsits plens per encarar tots els entrenaments setmanals.

Al matí havia d'anar a córrer per comprovar el bessó i a nadar per seguir acumulant de cara al triatló olímpic de Tarragona....... que ara acabo de veure que és el dia 11 d'agost i que solament em queda aquest fi de setmana i l'altre ja és la cursa....... m'acaba d'entrar una suor freda i una mica de cangueli. Bé, al final no he fet res, estava cansat de dormir poc la nit de dissabte a diumenge i he preferit descansar.

Per la nit tenia sessió de running i m'ha servit per mirar la quantitat de molèstia que em produeix el cop al bessó, he anat tota l'estona a ritme molt, molt suau per evitar incrementar el mal. A ritmes baixos vaig sense problemes. Al final hem fet els darrers 5 minuts forçant el ritme, jo he anat sobre ritme de cursa dels 5.000, i sembla que la cosa va bé, gairebé no me n'he sentit gens.
Això m'ha motivat força per acabar d'entrenar bé aquesta setmana ( s'ha de tenir en compte que la vinent poca cosa hauria de fer). Dimecres miraré el ritme que puc portar per fer els 10.000.

Avui han sortit 7.000 metres en 40 minuts 10 segons. Ja veieu que el ritme ha estat baix.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada