divendres, 19 de juliol del 2013

Creuem els dits.

L'esperança és l'últim que es perd, o això és el que es diu.

Havent esperat un any, desprès de la desil·lusió de no poder fer la triatló d'Altafulla, per iniciar-me en aquest esport el 2012. Aquest cop, que ja tinc la inscripció feta a la sertri de Saragossa d'aquest diumenge, potser tampoc la podré fer per estúpid.

Ahir jugant a futbol sala em van fer un "bocata" al bessó, no mel puc ni tocar. No hi ha inflamació ni es veu coàgul de sang, però em fa mal quan camino fins que porto una estoneta. Porto tot el dia amb gel i ara començaré a ficar-me algun vendatge compressiu per veure si millora.

Quan està calent no em molesta, per això crec que no deu ser gran cosa però em dóna "mal fario". Nadant no tindré problema i amb bici crec que tampoc, però els darrers 5 kilòmetres corrent podrien ser molt dolents.

Seguiré esperant el que em queda fins diumenge cuidant-me per que evolucioni el millor possible i creuant els dits per poder participar a la cursa.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada