dimarts, 23 de juliol del 2013

Compro aquestes cames.

Com ja vaig comentar ahir, degut al descans de diumenge, ara tinc les cames en bon estat. Jo diria, per les sensacions que he tingut avui, que una mica dormides i tot.

Flaca - time : dimarts toca flaquejar per pla. La ruta ha estat la típica, però aquest cop arribant fins a Lleida enlloc de quedar-me a la rotonda del Matjes i sense pujar cap dels dos ports de Mequinensa. La intenció ha estat rodar una mica més, intentant portar cadència alta i velocitats buscant els 30 Km/h de mitjana.

La prova del dia 11 són 40 Kms de bici anant i venint per la vora del port, per això he deduït que és un tram sense desnivell, i la ruta feta em va perfecta per això.
Els temps del km 40 i 80 han estat bons.

La característica d'aquesta ruta és que, si fa aire..... i normalment en fa, quan vas de Seròs a Lleida i de Mequinensa a Seròs tens el vent a favor i durant tota la resta del recorregut el tens en contra.

Avui les sensacions del començament no han estat bones com sempre, m'ha costat molt de mantenir la cadència..... no feia vent, però les cames havien d'estar A FULL!. Que m'estava passant?.... doncs massa dies sense tocar la bici, a partir del km 10 o 12, quan ja portava més de 20 minuts pedalant les sensacions han anat canviant.
A partir d'aquí tot ha anat millor, cada km anava aproximant la mitjana als 30Km/h. Però el millor no és que podia portar el ritme que tocava, sinó la facilitat amb que encarava els repetxets que els altres cops em feien ficar tot el ferro i arribar a dalt molt lent (  la pujada de Soses, la pujadeta del Venus cap a la rotonda d'agafar l'autopista, el tram de pujada de la carretera vella que ve desprès, etc.). Ficant-me de peu he pogut aguantar molta més estona i trobant-me millor que els altres cops.

Però tot té un final i, si has esmorzat a les 6:30 un got de llet amb cacau i cereals i sol has dormit 4 hores, has de tenir clar que no pots estar molta estona rendint bé. Per això he mantingut ritmes alts, passant de la velocitat que volia que em sortís de mitjana, per a que quan em vingués el baixón em sortís la mitja desitjada.

Al Km 40 ( distància que he de treballar ) ja havia recuperat el temps dels primers 12 kms i portava 79 minuts i 30 segons. Al Km 80, que ja m'havia sobrevingut el baixón feia poc, 158 minuts 15 segons. I al finalitzar la sortida, 90 Km i 178 minuts 53 segons.

Velocitat mitjana------- 30,2 Km/h  PERFECTE.
BPM de mitjana------- 151             PERFECTE.
Cadència mitjana------ 82               Casi Perfecte.


Demà a treballar els 10.000 de running i la natació que és el que em dóna més angoixa.

Salut!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada