diumenge, 14 de juliol del 2013

Trail running

Diuen que el bo si és breu és dos cops bo. Avui ho he ficat a la pràctica.

Aprofitant que estàvem a la muntanya, que tenia una mica de temps i que necessitava entrenar una mica les cames de cara a diumenge he fet una tiradeta, curta, solament 5.000 metres.

Sortia del càmping del Cardós a Ribera de Cardós sense cap destí fixat, amb la intenció de fer una mica de pujada.
Amb poc temps he vist un cartell de tekking que marcava el poble de Surri i m'hi he enfilat. Portava 1000 metres gairebé justos amb una mica de pendent positiva però molt poca cosa.
El ritme d'aquest primer quilòmetre ha estat suau, intentant escalfar les cames per quan em trobés amb la pujada.
L'ascens no ha estat llarg, solament 1.500 metres més, però amb una pendent mitjana del 10% i per camí de pedres. Això m'ha portat a baixar el ritme fins que m'he trobat amb la respiració idònia de nou.

La tornada ha estat pel mateix camí, 1.500 metres de descens, que m'han deixat les cames més tocades que la pujada, i desprès els darrers 1.000 amb tendència a baixar i acabant amb una lleugera pujadeta.

5.000 metres justos i 160 metres de desnivell en 26 minuts ( al final el temps no ha estat tan malament com em pensava)

Almenys m'he tret l'espineta de no córrer en tot el fi de setmana.

Dilluns comença el compte endarrere per a la meva primera triatló.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada