dimecres, 17 de juliol del 2013

Provant la BTT, últim entrenament dur abans de diumenge.

Per mirar el ritme i la velocitat que podria portar diumenge he buscat una ruta que comencés rodadora uns quants kilòmetres i desprès m'he encarat a pujar Montmaneu per la costa de la Belladona.

Els primers 14 Kms han estat anant cap a Aitona, la ruta que faig normalment corrent, i tornant per la vora del riu fins a la Pedrera Llucia. Aquí he començat l'ascens a Montmaneu.

Els ritmes pel terreny pla han estat bons, sempre rodant per sobre de 20 Km/h ( tenint en compte l'estat de les cames i que anava amb la de rodes grosses m'ha semblat una velocitat bona).
Com era de suposar al començar la pujada per la Cantera el ritme ha baixat ràpidament per més que l'he volgut mantenir alt. Mirant de portar cadències bones i anant buidant les cames poc a poc ficant-me de peu a estones he arribat al 4rt kilòmetre de la pujada a uns 15,5 Km/h de mitjana, però l'últim tram m'ha desfonat.

En arribar a dalt he hagut de contestar una trucada telefònica i ja he decidit de deixar els ritmes alts per la tornada per poder gaudir de les sendes que em tocava fer.

La S: Aneu amb compte perquè l'arbre del costat del mas de l'inici se n'ha anat al terra i talla la traçada nova, jo he hagut de clavar frens quan ja hi era a sobre. Tota la resta esta PERFECTE!! he xalat com un nen, si heu de sortir aquest fi de setmana pel territori la recomano 100%.
Pujada per la Cabra: La traça està molt neta però ,com passa en la gran majoria de les sendes aquest any, la brossa de la vora molesta una mica a les cames ( res exagerat, solament era per posar-hi alguna pega). El ferm també està en perfectes condicions i ben dur.
El boc: No en puc dir res de dolent d'aquesta senda, els continus viratges fan que sigui una de les meves predilectes. Ara la Bocgate està millor que a l'inici de l'hivern, aquestes pluges han millorat el grip i es pot fer sense problema ( si estàs acostumat als descensos pendents). Igual que la Cabra les herbes de les vores toquen algun cop a les cames, però res greu.

La pujada de l'Espessa, tot i no fer-la a matxet ( he aprofitat per beure una mica que avui feia molta calor), he anat per feina. Pels que heu fet algun cop les dues pujades que he fet avui: la Belladona des de baix a la pedrera 23' 8" (4,5 Kms)  i l'Espessa Balaguera  fins dalt de Montmaneu 19' 10" (4 Kms). Tenint en compte la diferència de les pendents l'esforç ha estat bastant superior a la primera.

Tenia temps però la calor m'ha fet decidir per anar baixant cap a casa.

La Clàssica acabant fent la ràpida: una retroexcavadora he tornat a destroçar el camí fins a la Torre deixant un bon gruix de terra solta que es molt perillós, sobretot a les corbes. A partir de la torre torna a estar bé, la part de la ràpida cada cop millor amb la traçada més neta i visible.
La Entrepins: Segueix igual, en condicions òptimes.

La resta del recorregut l'he fet per camí i pista, acabant amb 43 Kms i 660 metres de desnivell en 2 hores 30 minuts justos. M'hagués agradat portar millor temps però les dues trucades que he hagut d'atendre i el temps perdut per poder passar pel costat de la retroexcabadora no m'ho han permès.



Ara ja em toca descans, excepte les 4 piscines suaus que tinc intenció de fer demà i el partit de futbol sala de dijous (no apretaré gens), fins diumenge. A veure si les cames recuperen.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada