dijous, 12 de gener del 2012

Avui he forçat la màquina

Per curiositat i una mica per "pique" amb Calú i Josep Xavier fa dos tardes que estic fent una mica d'estadística per mirar, comparant el temps, calories i freqüència cardíaca de les meves sortides en btt, a quan equivaldria una sessió d'spinning de les meves. El resultat ha estat d'entre 14 i 15 km per hora de sessió, comptant tant l'escalfament com l'estona d'estiraments. Per tant, tenint en compte que una sessió mitja dura 50 minuts, cada classe recorro 12 kms (que no és massa). Desprès he mirat les classes fetes durant el 2011 i m'han sortit 1588 Km que sumats als 2380 fets en bici són 3968. No està malament però pensava que serien més.

Bé, les sessions d'avui consistien en peses pel matí i la sessió d'spinning per la tarda, tot i que per plàning avui tocava descans.
Pel matí una sessió normal, començant estirant bé com he fet tota la setmana, ja que és la darrera setmana de càrregues i no voldria lesionar-me, i desprès una mica de peses de tronc superior.

Per la nit sessió d'spinning, avui anava de bloquejos i he acabat amb els quàdriceps tocadillos. La sessió ha estat de 57 minuts (per tant avui hauré fet uns 14 Km) a una mitjana de 127 ppm i 539 Kcal cremades.

Segurament que la sessió d'avui tindrà repercussions en l'entrenament de cursa que em toca demà perquè dijous és dia de descans precisament per recuperar de les sèries de dimecres i per poder estar bé divendres, però no puc deixar de fer les sessions.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada