dilluns, 23 de gener del 2012

Conseqüències d'una bona cursa i mals estiraments.

Desprès de la duatló d'ahir vam haver de marxar una mica ràpid perquè ens vam entretenir parlant amb coneguts i comentant sensacions. Els estiraments van brillar per la seva absència i, tot i que per la tarda vaig mirar de paliar-ho amb els electros, avui tinc les cames com dos barres de ferro. Pujar les escales m'és difícil però baixar-les..... impossible!.

Aquest matí he intentat estirar tot el que no vaig estirar ahir per veure si per la tarda podia anar a córrer una estona però rien de rien, he hagut de telefonar a Àlvaro per dir-li que fes via que jo no estava per romanços.
Per la nit encara he anat a caminar amb Pat però lo meu m'ha costat.

Espero que demà estigui millor i pugui començar a preparar millor la bici.

I per fer una mica de dentera de cara al 4 i 11 de març us deixo el trailer de la Xallenge David Duaigües (aquest és el de la peli, el de la cursa el teniu a la barra lateral).


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada