dijous, 19 de gener del 2012

Com si fos la massa de les pizzes.

La duatló d'Alpicat ja s'acosta i no tinc massa clar que pugui arribar a aconseguir la marca que voldria. Avui per mirar d'avançar amb la recuperació de les cames, perquè no he pogut seguir els descansos que em tocaven, he anat a veure la fisio al nou centre que s'ha obert a Seròs "Fisioseròs". La cosa ha començat bé amb un cruiximent dels dits dels peus i articulacions de les cames, una mica de ganxos,..... però quan em feia els massatges m'ha fet mal. Evidentment solament em feia mal als llocs que tenia més contracturats però es veu que eren molts, sobretot el quàdriceps dret, el bessó esquerra (pel lloc on era jo diria que era la inserció del soli) i el tensor de la fàscia lata de la cama esquerra. Al final m'ha ficat els kinesios i au! tot mudat cap a casa.



Per la nit tornava a tenir sessió d'spinning i aquest cop he fet poca cosa perquè, a part d'haver de fer descans per la plani, tots els llocs on Cristina, la fisio, m'havia fet mal encara els sentia adolorits al fer-los treballar.
M'ha sortit una sessió de 50 minuts on he arribat a anar a 159 bpm com a màxim però ha estat solament un pic perquè la mitjana m'ha sortit de 96, i les calories consumides 209.


Demà em toca fer la darrera mitja hora de rodar abans de diumenge.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada