dimarts, 10 de gener del 2012

Mirant montura nova.

Aquesta tarda havia de pujar a Lleida per assumtes personals i m'he escapat un moment a mirar una bici que ja fa temps que em fa tilín. No ho tinc massa clar perquè Sisí encara em dóna moltes alegries i va de primera, però la forquilla de 140, el tubeless, 2 plats, cablejat interior,..... La veritat és que si acabo decidint-me per canviar-la em sabrà molt greu desempallegar-me de la Giant.

Com tots els dimarts avui ha tocat sessió d'estiraments i regenerativa pel matí i bici per la tarda. La sessió del matí ha anat perfecta, la de la tarda ha estat curta perquè he arribat de Lleida una mica tard i no m'he pogut ficar a pedalar abans de la sessió d'spinning.

Sessió matinal: 20 minuts d'estiraments, 15 de cinta sense arribar a córrer, 30 de bici a 100 rpm però sense passar de 115 bpm i per acabar abdominals i una mica més d'estiraments. 52 minuts i 209 Kcal

Per la nit sessió d'spinning. Intervàlica treballs de 3 minuts amb 30-40 segons de descans. 51 minuts entre escalfament, treball i tornada a la calma. Les calories consumides han estat 520 (no ha estat una classe molt dura).
Us deixo la gràfica de les pulsacions perquè es veuen els canvis de treball.
Sessió 3 de nanocling en Garmin Connect: Detalles




Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada