dimarts, 17 de gener del 2012

Trampejant les càrregues.

Com ja vaig dir ahir aquesta setmana és de descàrrega, sobrecompensació, supercompensació,...... com en vulgueu dir. Per a poder arribar a aquest fi les càrregues han de ser molt suaus i amb més períodes de descans, d'aquesta manera ahir em tocava fer 40 minuts de carrera contínua suau (que ja vaig fer) i avui em tocava descans (que no he pogut fer).

Pel matí m'he acostumat a començar fent una bona sessió d'estiraments (per tal de paliar el poc que estiro desprès de les sessions llargues de running i de bici i per a oxigenar els músculs -Si algun cop desprès de portar una temporada llarga (un mesocicle, 60 dies,....) entrenant dur deixeu d'entrenar durant 3 o 4 dies, perquè voleu que el cos recuperi de les càrregues i poder començar a entrenar un nivell per sobre, per sobrecompensar, o simplement perquè no teniu temps; i noteu que la musculatura la teniu sovint a punt de rampa o més pesada que quan entrenàveu, això és perquè l'heu acostumat a rebre molt més oxigen del que li doneu ara i es queixa. Això es pot paliar simplement estirant, ja feu bellugar els músculs i així els "enganyeu" una mica.-) i una mica d'abdominals.

Per la tarda sessió d'spinning, en condicions normals ni hi hauria hagut cap problema però avui no podia cansar les cames, així que he optat per fer la sessió minimitzant les càrregues i mirant de no pujar dels 100 bpm. Les dades de la sessió han estat de 52 minuts totals a una mitjana de 89 ppm i 149 kcal consumides. Veient les dades diria que la càrrega ha estat molt molt baixa i que no m'ha alterat gaire el procés de descàrrega.

Demà toca 1 hora de bici suau que l'hauré de fer durant les dues sessions d'spinning que tinc que fer ja que Calú està a Suïssa i l'he de substituir.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada