dissabte, 26 de maig del 2012

Preparació PDF 2012 I

Tota la setmana que anem ficant dentetes per fer la Pedals aquest estiu, la conseqüència de tot això ha estat una sortida de dissabte de 58,5 Kms i 1070 metres de desnivell, intentant imitar una possible etapa de la ruta pirenaica.

Sortíem de Seròs a les 7:15 Calú, Jordi, Josep X, Bolado i jo. Ritme normal - alt, amb la intenció de no entretindre'ns per no arribar massa tard a casa que ara el sol comença a apretar aviat.
La intenció era de fer tot el tram de pujada per pista per avançar més feina i mirar de baixar el Malacate, l'Huracan i, si donava temps, alguna altra senda de Montmaneu.

Bolado se sabia fort i ha anat marcant ritme tot el matí, temps d'arribada al refugi dels caçadors 45 minuts 40 segons. Bon ritme per acabar la ruta en el temps estimat.

Sense parar a repostar, com solem fer quan fem ruta per Montmaneu, seguim pedalant en direcció a la Roca Manxò. Passem per uns camps de cirerers que estaven plens de cireres a punt de menjar i de gent que les collien. Comença el puja baixa portador que ens deixarà en 18,80 Km i 1 hora 24 minuts a la carretera d'Almatret, a 50 metres de la Roca Manxò. A partir d'aquí i fins al final del Malacate comença la primera alegria del dia, baixada ràpida i per pista fins a començar el Malacate que és una baixada trialera. El primer tram són 4 Km 600 metres que hem fet en 15 minuts. El segon tram, la baixada del Malacate, són 2 Kms 100 metres que hem fet en 13 minuts (tot i parar a fer un vídeo al punt més complicat). Segon punt de control a baix al riu 25 Km 600 metres en 1 hora i 56 minuts, el temps semblava que estava bé perquè havíem fet la pujada més llarga però no podíem estar-ne segurs ja que feia molts dies que no buscàvem una ruta tan llarga i no teníem massa clar com reaccionarien les cames a partir de les 3 hores, que és el temps que acostumem a pedalar.
Aquí em parat a menjar l'entrepà i tot seguit em vorejat el riu per començar a pujar la Sènia. Bolado tota l'estona davant marcant ritme, jo anar alternant entre ell i els altres tres. Josep X., Jordi i Calú anaven tancant el grup però de moment tots aguantàvem amb dignitat i sense rampes ni "pajarons".

Quan hem arribat a la torre de llum per començar a baixar l'Huracan hem vist que Calú semblava que es començava a quedar una mica. Ja portàvem 35 Kilòmetres i 3 hores 8 minuts des de la sortida, això ens situa a les 10:20 i el sol ja escalfava bastant.
Al primer tram de baixada, que he volgut fer pel recte, m'ha marxat la roda de darrera i he anat a terra. Per sort solament m'he fet una rascada a l'abantbraç i una altra a la natja, la bici sense conseqüències. Hem agafat el segon tram de baixada amb ganes que ens ha dut fins a la pista. A partir d'aquí ens quedaven uns 22 Kms que hem fet per pista fins arribar a 500 m del creuament de la pista de les mines i la pista de Maials a la Granja d'Escarp. Aquí hem agafat la tornada de la Xallenge 2012 per fer una mica més de senda.
El ritme d'aquest últim tram ha estat el més alt de la ruta, s'ha de tenir en compte que la tendència és de baixada tota l'estona. Els 22 Km ens han costat 1 hora 17 minuts. Hem agafat la senda que porta a la valleta de la gravera de la Vall de Mora i per acabar la senda que et deixa fins al riu ( gairebé a l'altura del Pont Vell de Seròs), aquí he fet les fotos de rigor i cap a casa.

Les dades totals han estat de 58,5 Km amb 1070 m de desnivell acumulat en 4h:38min (3:48 en moviment), 2447 kcal consumides i 138 bpm de mitjana.

Espero poder tornar a repetir una ruta semblant la setmana vinent.

Salut.

1. com es nota que s'anavaa trallar ehhh dos afotticos i defrentemarxando.

cronica realment veraç bueno un punt al final lo padri canya canyera jijjjjjjaç

i la Hurankan Kondor no esta gents be merda de merda jijjjja

la proxima mes a perfilar PDF

salut i pedals per tots

2. Home....no et diré que no anessim per feina perquè ja ho vas veure tu mateix, però de fotos en tinc 15 o 20 de fetes, lo que passe que n'hi ha moltes que són repetitives i no les he volgut acabar de ficar.

L'Hurakan Kondor està malament la part de dalt del tot, però la resta, el tram dels tobogans no estava malament, jo vaig disfrutar baixant (tret de la caiguda al principi).