dijous, 24 de maig del 2012

Tota la carn a la fregidora.

Com és normal, si un dia estàs cansat i segueixes entrenant a l'endemà encara n'has d'estar més de cansat. Avui però encara m'he llevat mitjanament bé, he dormit amb les malles recuperadores.

Per sort la sessió d'spinning que tocava avui, tant al matí com a la tarda ( que és la mateixa que vaig doblar ahir), no té ritmes alts i per tant si baixes la càrrega pots dosificar molt el treball i recuperar com toca.

51 minuts i 30 segons de sessió a una mitjana de 98 bpm ( s'ha de dir que aquí es conta tant les movilitzacions com l'escalfament, la tornada a la calma i els estiraments, el treball de la sessió ha estat entre 110 i 130 bpm). 199 Kcal consumides i 6 Km recorreguts.
A l'acabar la classe.... a bellugar ferro a la sala de fitness i a estirar "largo i tendido" per ficar les cames a tò pel running de la tarda.

Per la tarda a córrer. He fet el mateix recorregut que dimarts per veure com ha anat la setmana, si es nota molt la càrrega acumulada i el cansament de les cames, si he millorat poc o molt en tant poc temps,....
La veritat és que els resultats m'han agradat més del que em pensava tenint en compte la sensació de cames ja no carregades sino cansades. He mirat de mantenir estables dos de les tres variables amb les que se sol jugar a l'hora d'entrenar: Distància, temps i intensitat. La distància l'he mantingut bé perquè he fet el mateix circuït que dimarts, la intensitat l'he mirat de mantenir (és impossible fer els mateixos registres però almenys intentar mantenir la mitjana de pulsacions i la màxima) i el temps era la variable a millorar.
Al final me n'he sortit 9010 metres en 43 minuts 03 segons ( 1 minut 22 segons més ràpid que dimarts) i mantenint la mitjana a 169 ( dimarts a 167) i la màxima a 185 ( dimarts a 184). 637 Kcal consumides. A ritme de 4:47 min/km.

Jo confio que, si puc seguir entrenant així i fent la progressió que toca, en dues setmanes estaré en condicions per fer els 10.000 al voltant de 45 min/km.
La primera setmana de juny he de mirar d'introduir les series.
Desprès de la ruta, aprofitant que les dos reines de casa estan a Saragossa, amb el padrinet i la tieta de la Paula, sessió Spa: Crioteràpia cassera i electros, i perquè no em donava temps de ficarme el tèxtil recuperador, si no també. Que ara em toca la sessió d'spinning de les 21:00.

Sessió acabada i m'he trobat molt bé, cada cop tinc més confiança en les tècniques de recuperació ràpida. 53 minuts de classe a 107 bpm de mitjana, 292 Kcal consumides ( les 8 pulsacions més de mitjana i les 145  de màxima han augmentat molt el consum), 8,76 Kms.

Total d'avui 104 minuts 30 segons d'spinning, 491 Kcal consumides i 14,73 Km. I 43 minuts 637 Kcal i 9000 metres de running.

Demà sessió d'estiraments pel matí i recuperar tot el dia per poder fer tirada "llarga" de bici dissabte al matí.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada